IT-Automatisatie op maat: Slimme leadopvolging voor Automotics

Uitdaging van de klant: Leads automatisch en efficiënt verwerken Automotics is een innovatief bedrijf met internationale ambities in de automobielsector. Dagelijks krijgen zij dan ook heel wat leads binnen. De uitdaging? Deze contacten op een geautomatiseerde manier verwerken, zonder manuele handelingen, zodat geen enkele lead verloren gaat en het salesproces gestructureerd en schaalbaar blijft. Onze […]

Automatisatie en klantgerichte communicatie bij Garage Kerremans

Sinds onze samenwerking met Kwazi loopt onze online communicatie én klantenopvolging eindelijk op wieltjes. Garage Kerremans biedt een uitgebreid gamma Renault & Dacia personenwagens, bestelwagens en elektrische wagens aan, zowel nieuw als tweedehands. Om potentiële klanten op een efficiënte manier van de juiste informatie te voorzien, was er nood aan een systeem dat zowel gebruiksvriendelijk […]

Slimmere offertes en klantopvolging voor tweedehandswagens

Doel van de klant: Een efficiënt offerte- en CRM-systeem Waar de verkoop van nieuwe wagens vaak ondersteund wordt door merkgebonden CRM*-systemen en configurators, ontbreekt een gestroomlijnde aanpak voor tweedehandswagens. Handelaars beschikken hiervoor niet over een efficiënte manier om snel offertes op te maken en klanten op te volgen, wat leidt tot gemiste verkoopkansen.  Een CRM […]